
Mikä brändin ydinviesti on? Brändin ydinviesti ei ole mainoslause, vaan kiteytetty sanoma, joka vastaa asiakkaan tärkeimpään kysymykseen: “Miksi valitsisin juuri...
Mikä brändin ydinviesti on? Brändin ydinviesti ei ole mainoslause, vaan kiteytetty sanoma, joka vastaa asiakkaan tärkeimpään kysymykseen: “Miksi valitsisin juuri...
Kotisivujen hinta on pienyrittäjälle yksi tärkeimmistä kysymyksistä. Google on ensimmäinen paikka, josta asiakkaat etsivät palvelua, mutta mitä maksaa verkkosivusto, joka...
Miltä näyttää 124 diaa ja 61 sivua ohjaajan opasta, kun ne kootaan yhteen linjakkaaseen kokonaisuuteen? Kielo-hankkeessa sain tehtäväksi taittaa valtavan...
Miltä kuulostaa tanssilavan uudelleensyntymä viiden vuoden hiljaisuuden jälkeen? Kun Kaikukallio avasi ovensa uudessa ilmeessä toukokuussa 2025, taustalla oli kokonaan tyhjästä...
Kun terapiapalveluita tarjoava Oikeahetki huomasi, ettei vanha verkkosivu enää tukenut yrityksen tavoitteita, edessä oli uudistus. Visuaalisuus kaipasi raikastusta ja Google-näkyvyys...
Brändäys mielletään usein visuaaliseksi identiteetiksi, mutta todellisuudessa se on paljon enemmän. Pienyrittäjälle brändi voi olla ratkaiseva kilpailuetu – tai turha...
Moni yrittäjä tietää, että Google on tärkein asiakashankinnan väylä, mutta harva ymmärtää, että pelkät kotisivut eivät riitä. Näkyvyys syntyy ennen...
Graafinen ohjeistus eli brändiohjeistus kokoaa yhteen yrityksen visuaaliset linjaukset. Se ei ole vain suurten yritysten työkalu, vaan auttaa myös pienyrittäjää...